H&K αεβε Rally Sprint ΠΟΤΑΜΙΕΣ “ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΟΥΚΑΣ”

29 – 30 Απριλίου 2023

Το H&K αεβε Ράλλυ Σπριντ Ποταμιές «Γιώργος Λουκάς» που θα διεξαχθεί το διήμερο 29-30 Απριλίου,
αποτελεί τον πρώτο ασφάλτινο αγώνα ράλλυ στο νησί της Κρήτης για τη νέα αγωνιστική
χρονιά.
Ο φετινός αγώνας ονομάζεται «Γιώργος Λουκάς» προς τιμήν του παλαιού αγωνιζόμενου,
οδηγού, φίλου, και μέλος του ΑΟΚρήτης που έφυγε ξαφνικά από κοντά μας πριν μερικούς
μήνες.
Ο αγώνας θα διεξαχθεί στην ομώνυμη διαδρομή «Ποταμιές – Ασκοί» 11.15 αγωνιστικών
χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα διαγωνιστούν 3 φορές.

#RallySprint | #ΚυπελλοΡαλλυΣπριντ | #RallySprintPOTAMIES | #ΑΟΚρήτης

Περιγραφή Αγώνα

Ο αγώνας διεξάγετε στην ομώνυμη διαδρομή «Ποταμιές – Ασκοί» 11.15 αγωνιστικών χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα διαγωνιστούν 3 φορές.
Το Σάββατο 29 Απριλίου, από τις 15:00 έως τις 18:00, στις εγκαταστάσεις ΗΚ ΑΕΒΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ (Μιλτιάδη Καράτζη 72, Ν.Αλικαρνασσός) θα πραγματοποιηθεί ο διοικητικός και τεχνικός έλεγχος του αγώνα.
Το Service Park βρίσκεται στην Περιφερειακή οδό Καστελίου – Χερσονήσου, στο Καστέλι.
Τη Κυριακή 30 Απριλίου, το πρώτο αγωνιστικό θα εξέλθει στις 11:00 από το χώρο του Service Park προκειμένου στις 11:21 να εκκινήσει στην ειδική διαδρομή.

Έπειτα από 3 επαναλαμβανόμενα περάσματα από τη διαδρομή και συνολικά 33.45
αγωνιστικά χιλιόμετρα, τα πληρώματα θα τερματίσουν στο Καστέλι στις 15:01

Η απονομή των επάθλων θα γίνει στις 30 Απριλίου, στο χώρο της Γραμματείας στο Καστέλι στις 17:30

Οι αναγνωρίσεις στη διαδρομή θα πραγματοποιούνται μέχρι το Σάββατο 29 Απριλίου (εως τη δύση του ηλίου) με ελεύθερο αριθμό περασμάτων.
Τονίζεται ότι η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων πρέπει να είναι σύμφωνη με τον Κ.Ο.Κ και να μη παρενοχλούνται οι κάτοικοι της περιοχής. Απαγορεύεται η οδήγηση κατά τη διάρκεια των αναγνωρίσεων στην Ειδική Διαδρομή με ανάποδη φορά από αυτή του αγώνα.

Οι δηλώσεις συμμετοχής που γίνονται αποκλειστικά μέσω Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων – ΣΔΔΑ της ΟΜΑΕ (www.e-omae-epa.gr ) θα γίνονται δεκτές από τη Δευτέρα 10 Απριλίου μέχρι και τη Παρασκευή 21 Απριλίου 2023 και ώρα 23:59

Οι αγωνιζόμενοι πρέπει να βρίσκονται σε συνεχή επαφή με τη Γραμματεία του αγώνα για να παραλαμβάνουν τα Δελτία Πληροφοριών του αγώνα.

Ο Α.Ο.Κρήτης θέλοντας να στηρίξει τα πληρώματα που επιθυμούν να λάβουν μέρος στον αγώνα έχει εξασφαλίσει τις παρακάτω παροχές:
i) 40 % έκπτωση στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια σε καμπίνα και ΙΧ (έως 5μέτρα) για τα
πληρώματα εκτός Κρήτης
ii) 1 Δωρεάν διανυκτέρευση για τα εκτός Κρήτης πληρώματα
iii) Στους αθλητές – μέλη του ΑΟΚρήτης, πριμ εκκίνησης 50€
iv) Στα υπόλοιπα πληρώματα εντός Κρήτης, πριμ εκκίνησης 40€

 

Πρόγραμμα

Το Σάββατο 29 Απριλίου, από τις 15:00 έως τις 18:00, στις εγκαταστάσεις ΗΚ ΑΕΒΕ
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ (Μιλτιάδη Καράτζη 72, Ν.Αλικαρνασσός) θα πραγματοποιηθεί ο διοικητικός
και τεχνικός έλεγχος του αγώνα.

Τη Κυριακή 30 Απριλίου, το πρώτο αγωνιστικό θα εξέλθει στις 11:00 από το χώρο του
Service Park προκειμένου στις 11:21 να εκκινήσει στην ειδική διαδρομή.
Έπειτα από 3 επαναλαμβανόμενα περάσματα από τη διαδρομή και συνολικά 33.45
αγωνιστικά χιλιόμετρα, τα πληρώματα θα τερματίσουν στο Καστέλι στις 15:01
Η απονομή των επάθλων θα γίνει στις 30 Απριλίου, στο χώρο της Γραμματείας στο Καστέλι
στις 17:30

Συμμετοχές
Συμπληρωματικός Κανονισμός και Road Book
Δελτία Πληροφοριών

Φυλλάδιο Αγώνα
Χάρτης Διαδρομής Αγώνα

Χάρτης

Κάτοψη Service Park

Κάτοψη Service Park

Δελτίο Τύπου 1

H&K αεβε ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΠΟΤΑΜΙΕΣ «ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΟΥΚΑΣ» - Με 19 Συμμετοχές

Με 19 πληρώματα θα πραγματοποιηθεί από τον Α.Ο.Κρήτης, ο εναρκτήριος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Κρήτης. Το Ράλλυ Σπριντ Ποταμιές “Γιώργος Λουκάς” διεξάγεται υπό την αιγίδα του Υφυπουργείου Αθλητισμού, με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης και της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Χερσονήσου και με την υποστήριξη του Δήμου Χερσονήσου.

Μεγάλος Χορηγός του αγώνα είναι η Η&Κ ΑΕΒΕ.

Στην κορυφή της λίστας των συμμετεχόντων βρίσκονται οι τετράκις Πρωταθλητές Ράλλυ Ασφάλτου Γιώργος Αναπολιοτάκης - Θανάσης Τσιούκας με το Ford Fiesta R5.
Το πλήρωμα που επιστρέφει στο «Ράλλυσπριντ Ποταμιές - Γιώργος Λουκάς» έπειτα από 6 χρόνια, αναμένεται να χρησιμοποιήσει τον αγώνα του ΑΟΚ, ως προπόνηση για τη συμμετοχή του στον εναρκτήριο γύρο του Παν.Π.Ρ που ακολουθεί σε λίγες ημέρες.

Με το γνωστό κόκκινο Mitsubishi Lancer Evo VIII, της κλάσης C2, θα αγωνιστούν οι Γιώργος Περουλάκης – Λευτέρης Σαρρής που επιστρέφουν στα bucket έπειτα από 18μήνες

Στη κλάση C3, η μάχη αναμένεται σπουδαία καθώς 5 πληρώματα θα παλέψουν για τη διάκριση.

Οι Δημήτρης & Μάνος Κτιστάκης θα αγωνιστούν με το γνωστό Peugeot 306 με το οποίο έχουν κατακτήσει 3φορές τον τίτλο της κατηγορίας F2, στο Π.Π.Ρ. Ασφάλτου F2, και αποτελούν το μεγάλο φαβορί στα δικίνητα του αγώνα.

Οι «Έλληνες Panizzi» θα αντιμετωπίσουν το νεοσύστατο πλήρωμα του Citroen DS3 R3T των Τίτου Τιτάκη – Μάριου Χρονάκη με τον οδηγό να εντυπωσιάζει το 2021, στη πρώτη αγωνιστική του σεζόν.

Μια τριάδα ταχύτατων πληρωμάτων από τα Χανιά θα κυνηγήσει τη διάκριση στη κατηγορία της F2 όπως και στη κλάση C3.
Το παρών θα δώσουν οι νικητές της κλάσης στην προηγούμενη έκδοση του αγώνα το 2017, Λευτέρης Γομπάκης – Στέφανος Γομπάκης με το Honda Civic TypeR , καθώς και τα 2 Ford Fiesta ST των Δημήτρη Φραντζεσκάκη – Φραγκίσκου Κλαριδόπουλου, και Δημήτρη Καψαλάκη – Γιώργου Ηλία Γαλανάκη

Στη κλάση της C4, που συγκέντρωσε 2 πληρώματα, τη δική τους μάχη αναμένεται να δώσουν ο «ζεστός» μετά τη δεύτερη θέση στην ανάβαση Ομαλού, Γιάννης Δαμιανάκης που θα έχει τον Γιάννη Λιοδάκη να τον καθοδηγεί στο Peugeot 205 και το διαχρονικό πλήρωμα των Κυπελλούχων Ασφάλτου της κατηγορίας το 2019, Ανδρέα Περάκη – Κώστα Κουρουγκιαούρη με Peugeot 206 XS.

5 «συνδυασμοί-φωτιά» θα αναμετρηθούν στη κλάση C5 των 1600κυβικών.
Τα διαπιστευτήρια της ταχύτητας τους έχουν αποδείξει οι Γιάννης Νικολιδάκης με τον Μάνο Πετούση, οι οποίοι με το πλήρως ανανεωμένο Peugeot 106 αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στην κλάση C5 όσο και την F2.

Πιο τυχερός σε σχέση με την πρώτη του αγωνιστική συμμετοχή το 2023, θέλει να είναι ο Γιάννης Καφετζάκης που θα συμμετάσχει με συνοδηγό τον Βαγγέλη Προβιδάκη στο Peugeot 106. Με Citroen Saxo VTS θα αγωνιστούν οι Μιχάλης Πολιάς-Στέλλα Ρουσσάκη.
Tις συμμετοχές στην κατηγορία συμπληρώνουν οι Σταύρος Ζεϊμπεκάκης με Peugeot 106 και ο Γιώργος Ιωαννίδης με Citroen ΑΧ που θα κυνηγήσουν τη διάκριση

Στη μικρότερη κλάση του αγώνα της C6, ακόμα 5 αξιόλογοι συνδυασμοί θα χαρίσουν θέαμα.

Πίσω από τα πηδάλια ενός Citroen Saxo θα βρίσκεται ο Ανδρέας Μαραγκάκης.
Ο 30χρονος οδηγός θα ξαναβρεθεί με τον Βαγγελη Αργυρό, έπειτα από το Rally ΔΕΘ το 2021, και θα κυνηγήσει τη διάκριση.

Το έργο του δεν θα είναι εύκολο, καθώς έχει να αντιμετωπίσει τον 2 φορές κυπελλούχο της κατηγορίας (2018,2020) και μοναδικό οδηγό ΑΜΕΑ «αΣταμάτητο» Στράτο Σταματάκη που επιστρέφει με τον Φίλιππο Φακουρέλη στο δεξί μπάκετ, στο πλήρως ανακατασκευασμένο Peugeot 106 xsi

Οι φιναλίστ της κατηγορίας του Ράλλυ Κρήτης το 2021, Μιχάλης Πουλάκης – Γιώργος Πουλάκης με Toyota Yaris καθώς και το Citroen Saxo του νικητή της κλάσης του Ράλλυ Κρήτης 2020, Βαγγέλης Παρθενιάδη, που θα έχει συνοδηγό τον «rookie» Δημήτρη Σηφάκη θα παλέψουν με τα προαναφερθέντα πληρώματα από το πρώτο μέτρο και δεν θα αφήσουν ανεκμετάλλευτη όποια ευκαιρία για διάκριση, τους παρουσιαστεί.

Ο Χαρίδημος Στιβακτάκης θα πραγματοποιήσει την αγωνιστική επάνοδο στη θέση του οδηγού έπειτα από σχεδόν 20 χρόνια,με τον Λευτέρη Θεοδωράκη να τον καθοδηγεί.

Ο φετινός αγώνας ονομάζεται «Γιώργος Λουκάς» προς τιμήν του παλαιού αγωνιζόμενου, οδηγού, φίλου, και μέλος του ΑΟΚρήτης που έφυγε ξαφνικά από κοντά μας πριν μερικούς μήνες. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στην ομώνυμη διαδρομή «Ποταμιές – Ασκοί» 11.15 αγωνιστικών χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα διαγωνιστούν 3 φορές.

Ο αγώνας θα διεξαχθεί στην ομώνυμη διαδρομή «Ποταμιές – Ασκοί» 11.15 αγωνιστικών χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα διαγωνιστούν 3 φορές.

Το αγωνιστικό πρόγραμμα του διημέρου περιλαμβάνει τον διοικητικό και τεχνικό έλεγχο των αυτοκινήτων, ο οποίος θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 29 Απριλίου, από τις 15:00 έως τις 18:00, στις εγκαταστάσεις ΗΚ ΑΕΒΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ (Μιλτιάδη Καράτζη 72, Ν.Αλικαρνασσός)
Την Κυριακή 30 Απριλίου, το πρώτο αγωνιστικό θα εξέλθει στις 11:00 από το χώρο του Service Park προκειμένου στις 11:21 να εκκινήσει στην ειδική διαδρομή.
Έπειτα από 3 επαναλαμβανόμενα περάσματα από τη διαδρομή και συνολικά 33.45 αγωνιστικά χιλιόμετρα, τα πληρώματα θα τερματίσουν στο Καστέλι στις 15:01.
Η απονομή των επάθλων θα γίνει στις 30 Απριλίου, στο χώρο της Γραμματείας στο Καστέλι στις 17:30.
Το Service Park βρίσκεται στην Περιφερειακή οδό Καστελίου – Χερσονήσου, στο Καστέλι.
Γραφείο Τύπου Α.Ο.Κρήτης

Δελτίο Τύπου 2

Πραγματοποιήθηκε σήμερα στις εγκαταστάσεις της Η&Κ ΑΕΒΕ στη Ν.Αλικαρνασσό, ο Διοικητικός και Τεχνικός έλεγχος του Η&Κ ΑΕΒΕ Ραλλυσπριντ Ποταμιές "Γιώργος Λουκάς".

Απο τον διοικητικό έλεγχο πέρασαν 18 πληρώματα ενώ από το τεχνικό έλεγχο 16 αυτοκίνητα, καθώς 2 από αυτά θα περάσουν κατόπιν άδειας από τους αγωνοδίκες, το πρωί της Κυριακής λίγο πριν την εκκίνηση.

Το πρώτο αυτοκίνητο θα εκκινήσει από το Service Park στις 11:00 ώστε να πραγματοποιήσει στις 11:21 το πρώτο πέρασμα από τη διαδρομή "Ποταμιές - Ασκοί"

Ζωντανά αποτελέσματα:
https://www.infomega.gr/live/

 

 

Δελτίο Τύπου 3 - Τελικά Αποτελέσματα

Η&Κ ΑΕΒΕ ΡάλλυΣπριντ Ποταμιές "Γιώργος Λουκάς" - Περιγραφή Αγώνα

Με τη διεξαγωγή του Η&Κ ΑΕΒΕ Ραλλυσπριντ Ποταμιές "Γιώργος Λουκάς" ξεκίνησε το διήμερο 29-30 Απριλίου η αγωνιστική χρονιά ασφάλτινων ραλλύ στο νησί της Κρήτης.

Το Η&Κ ΑΕΒΕ Ράλλυ Σπριντ Ποταμιές “Γιώργος Λουκάς” που πραγματοποιήθηκε από τον Α.Ο.Κρήτης στην ομώνυμη διαδρομή "Ποταμιές - Ασκοί"  μήκους 11.15χλμ, διεξήχθη υπό την αιγίδα του Υφυπουργείου Αθλητισμού, με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης και της Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Χερσονήσου και με την υποστήριξη του Δήμου Χερσονήσου ενώ μεγάλος χορηγός του αγώνα ήταν η Η&Κ ΑΕΒΕ.

Στο αγωνιστικό μέρος, νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι πρωταθλητές ασφάλτου Γιώργος Αναπολιοτάκης - Θανάσης Τσιούκας.

Το πλήρωμα του Ford Fiesta R5, έλαβε μέρος στον αγώνα στα πλαίσια της προετοιμασίας για τους αγώνες του Πανελληνίου Πρωτάθληματος Ράλλυ Ασφάλτου, και επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του φαβορί σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο σε όλα τα σκέλη του αγώνα και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Στη δεύτερη θέση, τους νικητές ακολούθησαν οι "Έλληνες Panizzi" Δημήτρης Κτιστάκης - Μάνος Κτιστάκης που επικράτησαν στη κατηγορία F2 του αγώνα καθώς και τη κλάση C3, όπου συμμετείχαν.

Το πλήρωμα του Peugeot 306 s16, επιπλέον καρπώνεται τους βαθμούς της νίκης στον αγώνα του Κυπέλλου, καθώς στο θεσμό τα αυτοκίνητα της κατηγορίας C1 δεν έχουν δικαίωμα να βαθμολογηθούν.

Oι Γιώργος Περουλάκης - Λευτέρης Σαρρής  οι οποίοι ήταν οι μοναδικοί συμμετέχοντες της κλάσης C2, πραγματοποίησαν την αντεπίθεση τους στο τελευταιο σκέλος του αγώνα ώστε να πλησιάσουν το πλήρωμα του Γαλλικού αγωνιστικού, παρόλαυτα περιορίστηκαν με το Mitsubishi Lancer EvoVIII στη τρίτη θέση του βάθρου.

Το πιο γρήγορο δικίνητο πλήρωμα των Χανίων,  Δημήτρης  Φραντζεσκάκης - Φραγκίσκος Κλαριδόπουλος τερμάτισαν με το Ford Fiesta ST στη δεύτερη θέση του βάθρου της F2, καθώς και της κλάσης C3 ενώ παράλληλα ολοκλήρωσαν τον αγώνα στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης.

Την τριάδα των βάθρων της κατηγορίας F2 καθώς και της κλάσης C3, συμπλήρωσε το νεοσύστατο πλήρωμα των Τίτου Τιτάκη -  Μάριου Χρονάκη, που αγωνίστηκαν με Citroen DS3 R3T.

Στη έκτη θέση του αγώνα τερμάτισαν οι Γιάννης Δαμιανάκης - Γιάννης Λιοδάκης με το αειθαλές Peugeot 205 που επικράτησαν και στη κλάση C4, ενώ έβδομοι ήταν οι Λευτέρης & Στέφανος Γομπάκης με Honda Civic TypeR

Οι Μιχάλης Πόλιας - Στέλλα Ρουσάκη πραγματοποίησαν ιδανικό ξεκίνημα τη φετινή χρονιά στους αγώνες του Κυπέλλου Ράλλυ Κρήτης, καθώς ανέβηκαν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου της κλάσης C5.

Το πλήρωμα του ανανεωμένου Citroen Saxo, που κατάφερε να σημειώσει τη παρθενική του νίκη στο θεσμό, ολοκλήρωσε τον αγώνα στην όγδοη θέση.

Οι Γιώργος Ιωαννίδης - Γιώργος Δήμου, με Citroen AX ακολούθησαν τους νικητές της κλάσης C5 τερματίζοντας στην ένατη θέση.

Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι νικητές στα "μικρά" της κλάσης C6, Ανδρέας Μαραγκάκης - Βαγγέλης Αργυρός στο πρώτο αγώνα ράλλυ του νέου τους  αγωνιστικού Citroen Saxo.

Στο βάθρο της C6, τους ακολούθησαν  το Citroen Saxo των Βαγγέλη Παρθενιάδη - Δημήτρη Σηφάκη, (στο ντεμπούτο του 25χρονου συνοδηγού στο δεξί bucket) καθώς και το πολύπειρο πλήρωμα των Μιχάλη Πουλάκη - Γιώργου Πουλάκη με Toyota Yaris.

Ακολούθησαν τα πληρώματα των Γιάννη Καφετζάκη - Βαγγέλη Προβιδάκη με Peugeot 106,  Δημήτρη Καψαλάκη - Γιώργου Ηλία Γαλανάκη με Ford Fiesta ST καθώς και Χαρίδημου Στιβακτάκη - Λευτέρη Θεοδωράκη με Toyota Yaris.

Στους άτυχους της ημέρας συγκαταλέγονται οι ταχύτατοι Γιάννης Νικολιδάκης - Μάνος Πετούσης οι οποίοι καταλάμβαναν στα μέσα του αγώνα, την τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης και βρίσκονταν επικεφαλής της κατηγορίας C5 αλλά αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν με πρόβλημα στο σασμάν του Peugeot 106 του.

Στις εκαταλείψεις του αγώνα, συγκαταλέγονται οι Στράτος Σταματάκης - Φίλιππος Φακουρέλης που αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα στο ανανεωμένο Peugeot 106 XSi τους, καθώς και οι Ανδρέας Περάκης - Κώστας Κουρουγκιαούρης πιυ αντιμετώπισαν πρόβλημα στη μετάδοση του Peugeot 206 τους.

Από τα 18 πληρώματα που εκκίνησαν, 15 είδαν τη ράμπα του τερματισμού.

Αναλυτικά αποτελέσματα:

www.infomega.gr/live

Α.Ο.Κρήτης
Γραφείο Τύπου

ΠΟΤΑΜΙΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

ΠΟΤΑΜΙΕΣ F2

ΠΟΤΑΜΙΕΣ Ν

Επικοινωνία

Η Γραμματεία του αγώνα θα λειτουργεί από τη Δευτέρα 10 Απριλίου ως τη Παρασκευή 28 Απριλίου στις 21:00 στα γραφεία του ΑΟΚρήτης, Λεωφ.Ικάρου 138, Ηράκλειο.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλούν στα τηλέφωνα της Γραμματείας:
6972968398, 6946448434 και 696897007

Το Σάββατο 29 Απριλίου από ώρα 15:00 εως 19:00, η Γραμματεία θα λειτουργεί σε ειδικά
διαμορφωμένο χώρο στη τοποθεσία του Διοικητικού & Τεχνικού ελέγχου στις
εγκαταστάσεις της ΗΚ ΑΕΒΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ (Μιλτιάδη Καράτζη 72, Ν.Αλικαρνασσός) ενώ τη
Κυριακή 30 Απριλίου θα βρίσκεται εντός του Service Park.

Χορηγός

Οργάνωση

Θεσμικοί Φορείς

Υποστηρικτές

 

Χορηγοί Εποκοινωνίας

Λίγα λόγια για τον Γιώργο Λουκά

Ο Γιώργος Λουκάς αποτέλεσε σε Πανελλήνιο επίπεδο, έναν εκ των πλέον έμπειρων και διακεκριμένων αγωνιζόμενων.
Στην αγωνιστική καριέρα του, που διήρκησε περισσότερα από 30έτη, (από τις αρχές της δεκαετίας του 1970 μέχρι το 2005) έλαβε μέρος σε περισσότερους από 120 αγώνες ράλλυ σε ασφάλτινη αλλά και χωμάτινη επιφάνεια, σε όλη την επικράτεια.
Κορυφαία αγωνιστική στιγμή του αποτελεί η κατάκτηση του τίτλου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ στα 140 κυβικά, το έτος 1989, οδηγώντας ένα Toyota Starlet 1300 KP61
Παράλληλα, ξεχώρισε και στα σκληρά Acropolis Rally και Ράλλυ Χαλκιδικής από το 1980 μέχρι το 2000, ανεβαίνοντας αρκετές φορές στο βάθρο της κατηγορίας του.
Γνήσιος «Τογιοταίος» καθώς συμμετείχε με σχεδόν όλα τα δικίνητα αγωνιστικά της Ιαπωνικής εταιρίας Toyota Celica, Toyota Corolla, Toyota Starlet, Toyota Yaris ενώ κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας του στους αγώνες τον είδαμε πίσω από τα πηδάλια ενός Nissan Micra K11, στην αγαπημένη του «μικρή» κατηγορία της Α5/1300

Ο Γιώργος Λουκάς έφυγε από κοντά μας, στις 4 Ιουνίου 2022, σε ηλικία 75 ετών

 

Photos